Tuesday, September 4, 2012

Aku masih di sini .

Aku nampak kuat di luaran dan tangisan aku lindung dari kau nampak
Kekuatan ku untuk aku bertahan aku usaha,,
Aku  elak dari fikir aku jauh dari mu.. aku elak dari fikir aku tiada di dalam hati mu..
Aku cuba utk berhenti berharap namun aku masih disini tabah utk menunggu hati mu terbuka utk ku ..
Aku masih tersenyum walaupun itu pahit utk ku.. Aku yakinkan diri ku kuat utk semua ini. Aku yakinkan diri ku aku tak sakit wlu aku tau sakit ini sgt dlm melukai jiwa ku .. Aku cuba utk fhm erti kau menjauhi ku, menjauh dari sedih gembira mu .. Aku cuba fhm erti kehidupan yg lebih bahagia utk ku , namun sakit itu juga yg aku pilih dan terima.. masih berpegang padanya , Aku lari rasa takut dari di sakiti.. Aku keliru bercelaru dgn egois mu dan sikap degil ku.. Aku sedih tapi tiap kali di hadapan mu , aku pasti seyum simpan segala sakit yg ku rasa supaya aku nampak kuat . Aku kadangnya terlepas dari kekuatan membuat dirimu jauh dariku . Namun apa pun sakit perit sedih yg aku lalui utk mendapatkan mu, aku masih . Masih disini .